Aktiivõppemeetodid e-õppes

Üldinfo
Maht: 104.00 akad./h (4.00 EAP)
Hind osalejale: 189.00
Osalejate arv: 12 kuni 25 osalejat
Õppevorm: veebipõhine
Õpisündmuse veebilink: https://koolitus.hitsa.ee/training/5
Kirjeldus
Õppesuunad: Õppeprotsess digiajastul
Sisu:

Kursuse eduka läbimise järel osaleja:

  • teab õppemeetodite süstematiseerimise aluseid ning hindab, milliste õpiväljundite saavutamisele kasutatav õppemeetod kaasa aitab
  • teab mõnda enda jaoks uut õppemeetodit ning kohandab selle oma ainevaldkonnas ja e-keskkonnas kasutamiseks
  • analüüsib oma õppimist e-keskkonnas ja kajastab seda enda e-portfoolios
  • otsib uusi õppemeetodeid erinevatest allikatest ning kavandab nende kasutamist oma ainekursusel e-keskkonnas

Tartu Ülikooli täienduskoolituskursus.

Eesmärgid: Anda ülevaade peamistest õpetamisel kasutatavatest aktiivõppemeetoditest ning analüüsida nende meetodite kasutamise võimalusi õppetöös e-õppe kontekstis.
Sihtgrupp vabatekstina: lasteaia-, üldharidus-, kutsekooli õpetajad ja õppejõud, koolijuhid ning haridustehnoloogid
Õpisündmuse teemad:
  • Õppemeetodid ja nende rühmitamine
  • Tutvumis- ja soojendusülesanded
  • Meetodid, mis toetavad iseseisvat lugemist või tööd õppematerjaliga
  • Rühmatöö e-õppes
  • Refleksiooni toetavad õppemeetodid
Alustamise tingimused: Kursusel osalemiseks peab olemas olema kesktasemel arvutioskus, juurdepääs internetiühendusega arvutile ning enda (või kolleegi) õppeaine, mille meetodeid soovitakse e-õppe kontekstis analüüsida.
Lõpetamise tingimused ja dokumendid:

Osaleja on esitanud neli ülesandekirjeldust, on osalenud rühmatöös ning täitnud ja esitanud e-portfoolio.

Õpiväljundid:

Koolitusel osalenud:

  • edendavad ja toetavad loovat ning innovaatilist mõtlemist ja leidlikkust, olles õppijatele eeskujuks (ISTE 1.a)
  • kaasavad õppijaid eluliste küsimuste ja probleemide uurimisse ning lahendamisse digivahendite abil (ISTE 1.b)
  • edendavad õppijate refleksiooni koostöövahendite abil, et avaldada ja avardada õppijate kontseptuaalset arusaamist ja mõtlemist, planeerimist ning loomingulisi protsesse (ISTE 1.c)
  • kavandavad ja kohandavad õppetegevusi kasutades digivahendeid, et arvestada õppijate erinevaid õpistiile, -strateegiaid ja võimeid (ISTE 2.c)
  • annavad õppijatele mitmekülgset tagasisidet nii kujundava kui kokkuvõtva hindamise vormis, lähtudes seejuures nii pädevus- kui tehnilistest standarditest ning kasutades hindamistulemusi sisendina õppeprotsessi parendamisel (ISTE 2.d)
  • arvestavad õppijate individuaalsete eripäradega, kasutades õppijakeskseid meetodeid ning pakkudes võrdset ligipääsu sobivatele digivahenditele (ISTE 4.b)
Sihtgrupid: õpetaja
Haridusastmed: Alusharidus, Üldharidus, Kutseharidus, Kõrgharidus
Märksõnad: aktiivõpe, e-õpe, meetod
Väljatöötaja: Tartu Ülikool
Korraldav asutus: Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus
Kontaktisik: Aivar Hiio, aivar.hiio@hitsa.ee
Koolitajad:
  • Triin Marandi (Tartu Ülikool)
  • Lehti Pilt (Tartu Ülikool)

Otsi selle õpisündmuse toimumisi kalendrist

Tagasi koolitusportfelli