Aktiivse suhtlemise mitu palet (Draamaõpe)

Üldinfo
Maht: 32.00 akad./h (1.23 EAP)
Hind osalejale: -
Osalejate arv: 15 kuni 24 osalejat
Õppevorm: kombineeritud
Kirjeldus
Sisu:

Koolitajad Anna Sele ja Tatjana Baum-Valgma.

1. sessioon: Draama teooria praktikas. Loovus suhtluses.

25.02.16

10.00-10.30  Tervituskohv
10.30-12.30  Sissejuhatus. Ootuste kujundamine. Õppimisgrupi kujundamine.
12.30-13.00  Lõuna
13.00-15.00  Daama kui aktiivõppe võimaluste kogemine.
15.00-15.15  Kohvipaus
15.15-16.45  Võimaluste kogemine õppija loovuse toetamisel.

26.02.16

09.00-10.30  Pildi kui õppevahendi kasutamine.
10.30-10.45  Kohvipaus
10.45-12.15  Multiintelligentsuse põhimõtete rakendamine õppijate individuaalsuse arvestamisel.
12.15-12.45  Lõuna
12.45-14.45  Tegevuste reflekteerimine: seoste loomine koolitusel kogetu ja koolis õppetegevuse juhtimise vahel.


2. sessioon: Õppimine sõnas ja pildis.

21.-22.04.2016

Päevakava täpsustamisel

Eesmärgid: Õppijad on kogenud võimalusi üldpädevuste kujundamiseks draamavõtete kaudu.
Töövõtteid, mille võimalusi, on harjutanud, läbi teinud üldpädevus erinevaid töövõtteid üldpädevuste kujundamisel.
Sihtgrupp vabatekstina: Sihtgrupp: I–III kooliastme õpetajad
Õpisündmuse teemad:

Teemaplaan

1.sessioon, 14 loengutundi + 4 tundi iseseisvat tööd

  • Õppijate ootuste sõnastamine.
  • Õppimisgrupi kui terviku kujundamine.
  • Draama kui aktiivõppe võimaluste kogemine.
  • Võimaluste kogemine õppija loovuse toetamisel.
  • Pildi kui õppevahendi kasutamine.
  • Multiintelligentsuse põhimõtete rakendamine õppijate individuaalsuse arvestamisel.
  • Tegevuste reflekteerimine: seoste loomine koolitusel kogetu ja koolis õppetegevuse juhtimise vahel.

Kodutöö

  • Õppija loovuse arengut toetava tegevuse kavandamine ja läbiviimine.
  • Vähemalt kahe koolitusel kogetud võtte/meetodi kasutamine õppetöös, kogetu kirjeldamine.
  • Oma tegevuse reflekteerimine.

2.sessioon, 14 loengutundi 

  • Luuletuste ja draamavõtete lõimimine.
  • Visuaalide kasutamine õppetegevuses.
  • Keeleõppe, aine sisu ja õpioskuste kujundamise ühendamine.
  • Õppija eneserefleksioon.
Lõpetamise tingimused ja dokumendid:

B2 tasemel eesti keele oskus

Õpiväljundid:

Oodatavad tulemused: 

  • Õppijad on sõnastanud enda jaoks koolitusel osalemise eesmärgid.
  • Õppijad on kogenud ennast rühmaliikmena, õppijana.
  • Õppijad on saanud teadmisi draamavõtete kasutamisest õppetöös.
  • Õppijad on kogenud õppimistegevust individuaalselt, paaris, rühmas.
  • Õppijad on reflekteerinud, kuidas luua loovuse arengut  soodustav ja õppija eripära arvestav õppekeskkond.
  • Õppijad on kogenud lõimitud tegevuste võimalusi.
  • Õppijad on andnud hinnangu enda kui õppija arengule.
  • Õppijad on reflekteerinud enda jaoks püstitatud koolitusel osalemise eesmärkide täitumist.
  • Õppijad on püstitanud enda jaoks eesmärgid koolitusel omandatu rakendamiseks.


Sihtgrupid: õpetaja
Haridusastmed: Üldharidus
Korraldav asutus: SA Innove
Kontaktisik: Reilika Kaasik, reilika.kaasik@innove.ee, tel: 7350719
Koolitajad:
  • Maire Kebbinau (SA Innove)
  • Urve Rannaääre (SA Innove)
  • Anastassia Valužina (Maardu Linnavalitsus)
  • Anna Sele (SA Innove)

Otsi selle õpisündmuse toimumisi kalendrist

Tagasi koolitusportfelli