Aine, keel ja õpioskused – õpetaja kolm kübarat

Üldinfo
Maht: 56.00 akad./h (2.15 EAP)
Hind osalejale: 0.00
Osalejate arv: - kuni 24 osalejat
Õppevorm: kombineeritud
Kirjeldus
Sisu:

Koolitajad: Anu Parts, Anne Kloren

Päevakava kõikidel sessioonidel:

1. päev

10.45 tervituskohv
11.00-13.00 koolitus
13.00-13.30 lõuna
13.30-15.15 koolitus
15.15-15.30 kohvipaus
15.30-17.00 koolitus

2. päev

09.00-10.45 koolitus
10.45-11.00 kohvipaus
11.00-12.45 koolitus
12.45-13.15 lõuna
13.15-15.00 koolitus

Eesmärgid: Õppijad on teadlikud lõimitud aine ja keeleõppe (LAK-õppe) headest pedagoogilistest tavadest ja kogenud eesmärgipäraselt korrastatud ning mitmekesiste tegevuste tulemuslikkust aine-, keele- ja õpioskuste arendamiseks koolituses ja igapäevatöös. Osalejad on saanud rühmanõustamise kogemuse.
Sihtgrupp vabatekstina: kooliõpetajad
Alustamise tingimused: eesti keele B2 tase
Lõpetamise tingimused ja dokumendid:

Kursuse auditoorses töös osalenud ja kodutööd esitanud õppijad saavad tunnistuse

Õpiväljundid:

1. sessioon

  • Grupiliikmed on omavahel tuttavamaks saanud,  
  • Õppijad on tutvunud koolitusele seatud eesmärkidega ning loonud seose oma ootuste ja koolituse eesmärkide vahel ning teadlikud koolitaja ootustest,
  • Õppijad on teadvustanud iseenda vastutuse koolitustegevustes,
  • Õppijad omavad ülevaadet keelekümblusprogrammi raames tehtust nii Eestis kui teistes maades ja arengusuundadest,
  • Õppija on analüüsinud turvalise keskkonna ja õppija õpitulemuste vahelisi seoseid,  
  • Õppija teab turvalise õppekeskkonna loomise erinevaid võimalusi,  
  • Õppija on kavandanud ühe projektõppe mooduli erinevaid üldpädevusi silmas pidades.
  • Õppija on osalenud protsessis, kus teemakäsitlus on arendatud aineteüleseks projektiks,  
  • Õppija on loonud ühe keelelise osaoskuse arendamisele suunatud mudeli lähtudes oma ainest ja õpilaste east

2. sessioon

  • Õppija on loonud oma õpilaste teadmiste ja oskuste tasemest lähtuva keelemudelite õppematerjali, tutvustanud seda kaaslastele ja analüüsinud materjali seotust riikliku õppekavaga,
  • Õppija teab õppetunni kolmefaasilist ülesehitust, oskab põhjendada kõigi kolme faasi rakendamise olulisust, teab õppimisteooriate iseloomulikke tunnuseid ja oskab koostada oma valitud materjali kohta küsimusi Bloomi taksonoomia madalamal ja kõrgemal tasemel,
  • Õppija teab, et õppetunnis tuleb arvestada õpilaste mitmiktajust tulenevat isikupära, kasutades erinevaid metoodilisi lähenemisi,
  • Õppija oskab kasutada pildilist materjali aine- keele ja õpioskuste samaaegseks arendamiseks,  
  • Õppijal on erinevaid näiteid sama meetodi kasutamiseks erinevates ainetes ja erinevates kooliastmetes,  
  • Õppija oskab koondada kogutud materjalid süsteemseks õppevahendiks ja esitleda ennast kui õppijat oma õpimapi põhjal,
  • Õppija teadvustab enesereflektsiooni tähtsust

3. sessioon

  • Õppija on loonud oma õpilaste teadmiste ja oskuste tasemest lähtuva kirjutamismudelite õppematerjali, tutvustanud seda kaaslastele ja analüüsinud materjali seotust riikliku õppekavaga,
  • Õppija on loonud oma õpilaste teadmiste ja oskuste tasemest lähtuva küsimuste kogumiku, tutvustanud seda kaaslastele ja analüüsinud materjali seotust riikliku õppekavaga,  
  • Õppija oskab kasutada pildilist ja videomaterjali aine- keele- ja õpioskuste samaaegseks arendamiseks,  
  • Õppijal on saanud ja jaganud ideid sama meetodi kasutamiseks erinevates ainetes ja erinevates kooliastmetes,
  • Õppija teadvustab enesereflektsiooni tähtsust õpimotivatsiooni looja ja säilitajana



Sihtgrupid: õpetaja
Haridustasemed: Üldharidus
Korraldav asutus: SA Innove
Kontaktisik: Reilika Kaasik, reilika.kaasik@innove.ee, tel: 7350719
Koolitajad:
  • Maire Kebbinau (SA Innove)
  • Urve Rannaääre (SA Innove)
  • Anu Parts (SA Innove)
  • Ave Härsing (SA Innove)
  • Annike Soodla (Tallinna Kunstigümnaasium)
1. sessioon - Üldinfo
Õppevorm: kombineeritud
Sihtgrupid: õpetaja
2. sessioon - Üldinfo
Õppevorm: kombineeritud
Sihtgrupid: õpetaja

Otsi selle õpisündmuse toimumisi kalendrist

Tagasi koolitusportfelli