Tuleviku Õpetaja: Õppeprotsess digiajastul
Üldinfo | |
---|---|
Maht: |
31.00 akad/t
|
Hind osalejale: | 55.00 |
Osalejate arv: | 15 kuni 22 osalejat |
Õpisündmuse veebilink: | http://www.tulevikuopetaja.ee/moodul-iii/ |
Kirjeldus | |
---|---|
Õpiväljundid: | Koolituse läbinud osaleja: |
Sihtgrupid: | õpetaja |
Sihtgrupp vabatekstina: | Alus-, üld-, kutse- ja kõrgkoolide õpetajad ja õppejõud, haridusvaldkonna spetsialistid. |
Haridusastmed: | Alusharidus, Üldharidus, Kutseharidus, Kõrgharidus |
Eesmärgid: | Mooduli läbimine võimaldab omandada teadmisi, oskusi ja tööprotsesse, mis on omased innovaatilisele professionaalile globaalses ja digitaalses ühiskonnas. |
Sisu: | Moodul käsitleb õppeprotsessi kaasajastamist erinevate digivahenditega. Arutleme õpetaja muutuva rolli üle digiajastul ning õpime planeerima enda tööd sellest lähtuvalt, näiteks loome tunnikava. Tutvume digivahenditega, mis toetavad ning hõlbustavad uurimistöö tegemist. Mõtleme, kuidas toimib kogukonnapõhine õpe digiajastul ning koostame koostöös koolituskava oma kogukonnale. Kõike õpitavat saab koheselt rakendada enda töös. |
Õppevorm: | kombineeritud |
Alustamise tingimused: | Eelmooduli “Õpetaja pädevused digiajastul” iseseisev läbimine, mille tulemusena on kursusel osalejal loodud oma digitaalne arengumapp. Eelmoodulit on võimalik läbida iseseisvalt, selle materjalid leiate siit: http://tulevikuopetaja.hitsa.ee/eelmoodul/ |
Lõpetamise tingimused: | Moodul loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija on: |
Lõpudokument: | Tunnistus |
Väljatöötaja: | HITSA |
Korraldav asutus: | Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus |
Kontaktisik: | Kairi Burnaševa, kairi.burnasheva@hitsa.ee, tel: 6510107 |
Koolitajad: |
|
Õppeprogramm: | |
Märksõnad: | tuleviku õpetaja |
1. kontaktseminar - Üldinfo | |
---|---|
Õppevorm: | auditoorne |
Päevakava: |
Kontaktpäeva kava 1. Koolitajad tutvustavad koolitusmooduli eesmärke, õpiväljundeid, õppematerjale ja õppijate tegevusi ja ajakava 2. Rühmade moodustamine http://www.superteachertools.com/instantclassroom/group-maker.php 3. Õppematerjali “Õpetaja rollid digiajastu õppeprotsessis, õppeprotsess ja selle juhtimine” reflekteerimine rühmas valitud ideekaardi vahendiga. 3. Rühmad tutvustavad koostatud ideekaarte. 4. Lühiloengu Õppeprotsess digiajastul kuulamine ja vaatamine. Diskussioon koolitaja poolt püstitatud küsimuste üle. 5. Sissejuhatus individuaalsesse töösse. Näidiskava tutvustus koolitaja poolt. 6. Refleksiooni esitamine 1. kontaktpäevast Moodle foorumisse |
2. kontaktseminar - Üldinfo | |
---|---|
Õppevorm: | auditoorne |
Päevakava: |
Kontaktpäeva kava 1. Rühmade moodustamine digitaalsete vahendite abil. http://teamup.aalto.fi 2. Iseseisva töö reflekteerimine väikestes rühmades, lähteülesande lahendamine (mis õnnestus, mis ebaõnnestus, kokkuvõte sellest), seejärel arutelu kogu rühmaga. 3. Loengu Kogukond vs digitaalne kogukond, kogukonna eestvedamine ja arengu toetamine kuulamine ja ülesande lahendamine 4. Sissejuhatus iseseisvasse rühmatöösse. Koolitaja tutvustab näidist! http://3fahug.havike.eenet.ee/loovus/?page_id=2 |
3. kontaktseminar - Üldinfo | |
---|---|
Õppevorm: | auditoorne |
Päevakava: |
1. Koolituskavade lühitutvustus teistele rühmadele. 2. Rühmatöö reflekteerimine rühmades õpijuhise järgi. 3. Loengu Uurimistöö toetamine digitaalsete vahenditega kuulamine. 4. Ajurünnak: uurimisteema ja uurimisprobleemi püstitamine kasutades digiajastu hääletusvahendit, nt. Tricider, Socrative. 5. Küsimustiku koostamine uurimisteema juurde. 6. Refleksioon kolmandale kontaktpäevale foorumis. 7. Refleksioon kogu koolitusele kasutades animatsiooni vahendit. 8. Tagasiside küsitluse täitmine. |