Küsimustike täppisteadus: koostamisest mainekujunduseni

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus Igaüks, kes asub täna küsitlust läbi viima, peaks aduma, et üks ebaprofessionaalne küsimustik võib rikkuda nii küsimustiku koostaja kui ka selle tellija maine. Töötoas analüüsime, millal, kellelt ja kuidas küsida nii, et saada tõeseid vastuseid.
Toimumise aeg: 27.02.2019 - 27.02.2019
Maht: 5.00 akad/t
  • Auditoorne: 5 akad/t
Osalejate arv: 10 kuni 20 osalejat
Hind osalejale: 114 €

Hind 95+KM=114 eurot sisaldab õppematerjale ja kahte kohvipausi.  Registreerumisinfo alusel esitab Tartu Ülikool arve.

Täiendusõppeprogramm on seotud õppekava Turundus ja finantsjuhtimine (3257) õppeaine MJRI.01.042 Uurimis- ja analüüsimeetodid majanduses (6 EAP) õpiväljunditega.

Füüsilisest isikust maksjale - tulumaksutagastus.

Korraldav asutus: Tartu Ülikool
Kontaktisik: Karin Liikane, karin.liikane@ut.ee, tel: 7376606
Õpisündmuse veebilink: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4652546
Toimumise koht
Toimumise koht: Teatri väljak 3 Tallinn
Aadress: Teatri väljak, Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju maakond
Lisainfo: Tartu Ülikooli Tallinna esindus (Solarise keskuse vastas Rävala 10 raamatukogu majas)
Kirjeldus
Kompetentsimudel Haridusasutuse juhi kompetentsimudel
Õpiväljundid:

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:

  1. mõistab küsimustike koostamise olulisust ja adekvaatsust;
  2. tunneb peamisi probleeme, mis võivad küsimustike puhul esineda;
  3. teab "nippe", kuidas sihtrühmas oma küsimustiku vastu huvi äratada.
Sihtgrupid: Õpilane, Juhid, Tippspetsialistid, Kontoritöötajad ja klienditeenindajad, Teenindus- ja müügitöötajad.
Töötuppa ootame inimesi, kes oma igapäevatöös küsimustikke koostavad, neid analüüsivad ja nende põhjal otsuseid teevad.
Kasulikke teadmisi saavad ka küsimustike tellijad.
Haridusastmed: Üldharidus, Kutseharidus, Kõrgharidus
Eesmärgid: Mitu palvet küsitlusele vastata olete saanud viimasel kuul? Mitmele neist vastasite?

Õppejõud Eneli Kindsiko põimib teadusuuringud oma "saja-küsimustiku-kogemusega".
Nimelt otsustas ta 2017.a. jaanuaris, et vastab igale tema teele sattunud küsimustikule. Aasta lõpuks tuli neid üle saja ja täitmiseks kulus kokku üle ühe tööpäeva.

See kogemus pani teadurit küsima: Kas midagi muutus paremaks? Kas andmeid analüüsitakse?
Mida tulemuste alusel muudetakse, peale selle, et lisatakse ettevõtte lehele "99,6% meie klientidest soovitaks meid oma tuttavatele!"?
Sisu:
  1. Küsimustiku kui tagasiside meetodi valik
  2. Küsimustiku ülesehitus ja sihtrühm
  3. Ettevõtte mainet tõstvad küsimustikud
  4. Küsimustikud, mis teiste hulgast silma paistavad ja millele vastatakse meeleldi
Õppevorm: auditoorne
Hindamisviisid: Hindamist ei toimu
Lõpudokument: Tõend
Õppekavarühm: Turundus ja reklaam
Märksõnad: küsimustik, küsitlus, kvalitatiivne uurimismeetod

Registreeri

Tagasi kalendrisse